Mai multe agenții de voiaj online se angajează să ramburseze în termen de 14 de zile zborurile anulate

În urma unui dialog cu Comisia Europeană și cu Rețeaua de cooperare pentru protecția consumatorilor (CPC) a autorităților naționale de protecție a consumatorilor, Expedia și Lastminute.com s-au angajat să informeze mai bine consumatorii cu privire la drepturile lor și să se asigure că aceștia primesc înapoi banii pentru bilete în termen de 14 zile în cazul anulării unui zbor de către compania aeriană.

Acest dialog, care a avut loc sub conducerea Agenției suedeze pentru protecția consumatorilor, a urmărit să încurajeze agențiile de voiaj online să adopte în mod voluntar practici care sporesc protecția consumatorilor și cunoașterea de către aceștia a drepturilor lor, precum și respectarea legislației UE de către platforma respectivă. Dialogul se bazează pe acțiunea coordonată din 2023 a Rețelei de cooperare pentru protecția consumatorilor, în urma căreia s-au obținut aceleași angajamente din partea Edreams ODIGEO, Etraveli Group și Kiwi.com. Prin urmare, în prezent cinci mari agenții de voiaj online respectă aceleași angajamente.

Vezi mai mult…

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours